Tudástár

Webfejlesztési alapfogalmak, SEO és marketing kifejezések részletes magyarázata egyszerűen, érthető nyelven, hogy mindenki számára könnyen elérhető legyen.

Keress rá, amit tudni szeretnél, és bővítsd webes tudásodat!

Mi az a CTA (Call to Action)?

A CTA (Call to Action) egy cselekvésre ösztönző elem a weboldalon – például egy gomb, link vagy mondat, ami arra hívja a látogatót, hogy tegyen meg egy konkrét lépést, mint például ‘Kérj ajánlatot’ vagy ‘Vedd fel velünk a kapcsolatot’.

webdesign konverzió online marketing cta call to action gomb

Mi az a Google Analytics?

A Google Analytics egy ingyenes eszköz, amivel pontosan nyomon követheted, hányan látogatják a weboldalad, honnan érkeznek, mit néznek meg és mennyi ideig maradnak – így pontos képet kapsz arról, hogyan teljesít az oldalad.

konverzió online marketing google analytics webstatisztika adatmérés weboldal elemzés

Mi az a konverzió?

A konverzió az, amikor egy látogató megtesz egy kívánt műveletet a weboldalon – például ajánlatot kér, vásárol, feliratkozik vagy kapcsolatot vesz fel.

weboldal seo konverzió online marketing cél

Mi az a landing oldal?

A landing oldal egy célzott weboldal, amely egyetlen konkrét célt szolgál – például ajánlatkérés, regisztráció vagy vásárlás –, és minden eleme ezt a cselekvést segíti elő.

webdesign konverzió online marketing cta landing oldal landing page

Mi az a tartalomstratégia?

A tartalomstratégia annak a tudatos tervezése, hogy milyen tartalmakat, kinek, milyen formában és milyen céllal hozol létre – hogy az online kommunikációd következetes és eredményes legyen.

online marketing tartalomstratégia kommunikáció branding tartalommarketing