Webshop
Hogyan tudod növelni a kosárértéket?
Webshop tulajdonosként valószínüleg hallottad már a kosárérték kifejezést, de mi is ez pontosan, és hogyan tudod optimalizálni, hogy több bevételre tegyél szert a webáruházaddal?
Webshop tulajdonosként valószínüleg hallottad már a kosárérték kifejezést, de mi is ez pontosan, és hogyan tudod optimalizálni, hogy több bevételre tegyél szert a webáruházaddal?
Biztosan te is találkoztál már az “A/B tesztelés” kifejezéssel, de mi is ez pontosan, és hogyan tudod használni a kampányaid során?
Egy weboldalon történő vásárlás előtt minden esetben van egy jól meghatározható útvonal, amin a felhasználó végighalad. De mi is ez pontosan, és hogyan tudjuk megtervezni?
Weboldal fejlesztés előtt gyakran felmerülnek opcióként az ingyenes weboldal készítő programok, amik bár működnek, mégis korlátokkal rendelkeznek és hosszabb távon nem feltétlen célravezetőek.
Egy új weboldal fejlesztése előtt gyakran felmerül a kérdés, hogy milyen típusú weboldalra van szüksége a megrendelőnek? Nulláról megírt, egyedi weboldal legyen, ami teljesen az ő igényeire van szabva, vagy célszerűbb egy sablon megoldásban gondolkodni?
Ebben a cikkben sorra vesszük az egyedi weboldalak erősségeit.
Egy új weboldal esetében fontos az alapos tervezés és a logikus szerkezet felépítése, de végső soron ugyanennyire elengedhetetlen egy olyan design is, ami felkelti a felhasználók figyelmét. A kérdés persze felmerül, hogy honnan lesz ilyen megjelenésünk, valamint honnan szerezhetünk ötleteket és inspirációt?
Manapság már minden vállalkozásnak szüksége van weboldalra, viszont ahhoz, hogy az eredményes és sikeres legyen, már az elejétől kezdve egy jól kidolgozott stratégia mentén kell megtervezni. De vajon mire érdemes figyelni, melyek a szükséges lépések?