Csilla eleinte főként Instagramon volt jelen, a termékeinek értékesítése is nagyrészt itt történt, viszont egyértelműen kinőtte ezt a szintet. Érthető okokból már nem tudta kezelni azt a sok megrendelést az üzeneteken keresztül, ezért szüksége lett egy webshopra.
A projekt elején átbeszéltük az igényeit, és arra jutottunk, hogy egy egyedi fejlesztésű webshopra lesz szüksége, mert már induláskor is voltak olyan ötletei, amiket egy sablon alapú webshop motor segítségével nem tudtunk volna a megfelelő minőségben elkészíteni.
Mivel a vállalkozása azóta is folyamatosan fejlődik, így a webshopnak is lépést kell tartania ezzel. Rendszeresen vizsgáljuk felül együtt a folyamatokat, és keressük a lehetőségeket, hogy melyik az a legszűkebb rész az értékesítési tölcsérben, amin érdemes lehet fejleszteni.
Az évek alatt a sok automatizáció mellett több külső rendszert is integráltunk a webshopba, többek között GLS-t, Easybox-ot, Billingo-t, Barion-t, vagy Excel-t.